Retourneren:
Wilt u een bestelling retour sturen? Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via support@bloomcenter.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen:
Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met support@bloomcenter.nl.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via support@bloomcenter.nl.
Levertijd & verzendkosten:
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen, thuis of op het werk laten bezorgen, of afhalen bij een postNL punt*. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Zie hieronder een overzicht van de verzendkosten in Europa:
Nederland | België | Duitsland | Frankrijk | Spanje | ||
0 kg – 23 kg | € 7,30 | € 10,75 | € 12,00 | € 16,95 | € 20,00 | |
23 kg – 30 kg | € 13,25 | € 15,00 | € 15,00 | € 20,00 | € 25,00 | |
30 – kg – 1000 kg ** | € 70,00 | € 120,00 | € 120,00 | € 200,00 | € 120,00 |
* Afhalen bij een PostNL punt is alleen mogelijk in Nederland.
**Op groeimedia, te zware artikelen en artikelen die langer dan 100cm(of een te grote omvang) zijn of op een pallet verzonden moeten worden gelden de reguliere verzendtarieven. In de winkelwagen zullen bij deze zwaardere artikelen dus ook gewoon verzendkosten worden vermeld.
Levering verloopt via de postbode of pakket bezorgen van PostNL.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Wel ontvangt u van ons een Track&Trace code.
Contact:
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Bloomcenter
- Mail: support@bloomcenter.nl
- URL: www.bloomcenter.nl
- Postadres: postbus 30062, 6803AB, Arnhem
- Ons vestigingsadres: Groningensingel, 6835ES, Arnhem (geen bezoekadres)
- KVK nummer: 65960653
- BTW nummer: NL8556334480B01
Let op: Retouren gaan via onze verzendpartner en mogen worden verzonden naar:
MyParcel.nl
Afd. Retouren
Postbus 442
2130AK Hoofddorp
Garantie:
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@bloomcenter.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes:
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- iDeal
- PayPal
- Maestro
- Mastercard
- Klarna achteraf betalen
- overboeking
- Giropay
- Bancontact
- Contant betalen bij afhalen******Deze optie geld alleen voor producten die wij op voorraad hebben. Neem vooraf contact op om de mogelijkheden te bespreken.